Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 16:56:03 MET DST

ledres <lost2malp@opkropka.pl> wrote:

> Nie, bo nie korzysta z internetu.

A gdzie tam jest napisane, że ma korzystać? Wystarczy, że umożliwia (a
możesz jej używać jako drukarki sieciowej).

Podobnie router - przecież on sam z siebie nie korzysta z Internetu, a
napisałeś obok, że router+2 komputery za nim to 3 urządzenia do
opłacenia.

> Uwaga ogolnie co do watku: ja oczywiscie tez uwazam, ze lepiej by bylo,
> gdyby trzeba bylo placic od adresu IP, ale watek dotyczyl tego jak to
> okresla regulamin tego konkretnego operatora.

No więc ma bardzo szeroką definicję terminala, włączającą urządzenia
podłączone pośrednio i tu nie ma sensu dyskutować - uznajmy za terminale
wszystko. Cóż z tego, skoro zakazem objęte są wyłącznie te terminale,
które są podłączane do modemu (bo nie wspomniano, że także pośrednio!).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/