prosze o opinie urzadzenia wielofunkcyjnego canon MP210

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 16:24:58 MET DST

witam,
Czy ktos moze ma urzadzenie wielofunkcyjne Canon MP210 i moglby sie
podzielic wrazeniami? Potrzebuje kupic cos takiego do domu, glownie do
drukowania tekstow (kolorowych), zalezy mi wiec na niskich kosztach i malych
gabarytach ale oczywiscie jakosc druku tez musi byc na poziomie... Wczesniej
myslalem nad HP C4180, ktory ma podobne parametry ale jest blisko dwa razy
drozszy wiec nie wiem czy jest sens. Do HP zniechecaja mnie ich sterowniki,
ktore zajmuja mase miejsca, jak to wyglada u Canona?

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/