Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 14:07:20 MET DST

JoteR pisze:

> Ja go nie podawałem ;-) Opierałem się tylko na jedynym dostępnym fragmencie,
> cytowanym w tym wątku. "Mój" regulamin jest zupełnie inny.

Tak, juz to sprostowalem, przepraszam.

> Przedstawiciel operatora, który by przylazł do mnie z takim regulaminem,
> fruwałby ze schodów szybciej niż wjeżdżał windą.

Akurat to zdanie jest moim komentarzem do tego paragrafu, ktory byl
wyzej zacytowany, dlatego bylo oddzielone od niego pusta linia :) Ale
wynika oczywiscie bezposrednio z tego paragrafu.

> Nie wyjaśnia. Router zakupiony przez Ciebie nie jest "Wyposażeniem
> dodatkowym" w świetle przytoczonego tu par. 2 pkt 16.

Ale modem jest, a jak wczesniej napisalem Odbiorniki to wszystkie
urzadzenia podlaczone do gniazdka posrednio lub bezposrednio.
Poza tym chodzilo mi o to, ze polaczenie tych wszystkich paragrafow
wyjasnia ta kwestie, a Ty skomentowales jeden z nich w oderwaniu od innych.

> IMHO - zmień operatora, bo jeszcze zacznie Ci regulować, kogo możesz
> przyjmować w swoim mieszkaniu.

Bez przesady, z operatora jestem w ogolnosci zadowolony, a to ze za
dodatkowe komputery podlaczone do netu trzeba placic to dla mnie nie
nowina. Poza tym tak czy siak zapytam u nich jak to w koncu jest, ale to
dopiero za jakis czas. Dam znac co mi odpowiedza :)

pzdr. ledres