Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 13:47:16 MET DST

"ledres" napisał:

> Ok, zajrzalem w koncu do tego regulaminu. Cytat podany wczesniej
> przez JoteR jest niekompletny.

Ja go nie podawałem ;-) Opierałem się tylko na jedynym dostępnym fragmencie,
cytowanym w tym wątku. "Mój" regulamin jest zupełnie inny.

> Komputer, ktory jest podlaczony przez router rowniez jest urzadzeniem
> abonenta umozliwiajacym korzystanie z uslug providera.

Przedstawiciel operatora, który by przylazł do mnie z takim regulaminem,
fruwałby ze schodów szybciej niż wjeżdżał windą.

> par. 11 pkt 2: Abonent nie ma prawa, bez pisemnej zgody dostawcy uslug,
> podlaczac do Wyposazenia dodatkowego wiekszej ilosci Odbiornikow
> [...]
> par. 2 pkt 16: "Wyposazenie dodatkowe" - wszelkie rzeczy powierzone
> Abonentowi przez Operatora, [...]

> Mysle, ze to chyba wyjasnia kwestie, przynajmniej od strony regulaminu
> tego konkretnego providera.

Nie wyjaśnia. Router zakupiony przez Ciebie nie jest "Wyposażeniem
dodatkowym" w świetle przytoczonego tu par. 2 pkt 16. Chyba, że nie podałeś
wszystkich "kwiatków". Bo może z innych punktów wynika, iż nie możesz
zakupić i podłączyć innego routera?
IMHO - zmień operatora, bo jeszcze zacznie Ci regulować, kogo możesz
przyjmować w swoim mieszkaniu.

JoteR