Re: Samsung 206BW czyli naczytałem się o TN...

Autor: sZaKaLq <szakalq_at_NO_SPAM_SPAM_NO_gmail.com>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 00:26:00 MET DST

W przypływie natchnienia dnia 6 październik 2007 r. o godz. 20:21
obywatel(ka) *Katz* napisał(a):

> Do 100 zł pewnie nie :-)

hehe, pomyliłem się zabrakło jednego zera ;-)

> Ale poważniej - dlaczego nie kupiłes Samsunga 2032BW? Parametry te same (no
> w 2032 BW są troszke większe kąty (czyli lepsze)) a cena jakby nizsza (od
> 912 zł wg ceneo.pl). Sam zastanawiam się nad tym nowszym modelem.. Co u
> Ciebie zadecydowało - wygląd?

ja zastanawiałem się pomiędzy Samsung 940FN, Benq FP93GP, Samsung 971P i w
końcu zdecydowałem się na Benq, te dwa samsungi są droższe a w parametrach
nie ma dużej różnicy z tego, co wyczytałem a i więcej opinii jest w necie
o Benq pozytywnych ;) poczytaj na forum http://www.mva.pl/forum/ wydaje mi
się że tam są znawcy a i sporo opinii jest, a co do tego samsunga 2032BW
to w tym wątku http://www.mva.pl/forum/viewtopic.php?t=2963 koleś nie
przekonuje do tego LCDeka

jak na razie jestem zadowolony z wyboru :)

ps. powodzenia w szukaniu bo naprawdę ciężko jest się zdecydować :)

--
Pozdrawiam
sZaKaLq