Re: Jaki LCD 19 cali do 1500 zl ??

Autor: uho <t.buziak_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 00:24:22 MET DST

Fantom pisze:
> Witam
> Chailem sobie kupic mozliwie najlpszy panel do ceny 1500 zl. Moj wybor
> wstpeni epadla na Siemensa P19-2 i NEC 1970NX. Ale Sa to juz troche leciwe
> modele (maja chyba z 3-4 lata).
> A na dodatek wszedlem na pierwszy leszpy ranking (chip.pl) i taki NEC byl na
> 63 miejscu na 70 !! O co tu biega ?
> Mozecie polecic jakis monitorek 19 cali do 1500 zl ?

co prawda mam EIZO FlexScan S1901 i dalem za niego 1050 zł, za 1400
mozna dostac S1921 rozni sie chyba tylko czasem i kontem widzenia ...

moim skromnym zdaniem te monitory sa najlepsze w swojej klasie, skladane
sa w japoni (czyli lepsza kontrola jakosci, dlatego producent daje az 60
miesiecy gwarancji), maja estetyczny wyglad, mozna wybrac 3 rozne
podstawki i kolory, co do parametrow EIZO w swoich specyfikacjach
przedstawia rzeczywiste wartosci, inni producencji troche je podciagaja
aby wygladaly lepiej na papierze !!!

jestem bardzo zadowolony z tej firmy, mam te monitory w pracy od tych
tanszych modeli do tych za parenascie tysiecy do radiologii cyfrowej,
obym nie przechwalil :)