Re: Wydajny i cichy zestaw dla programisty

Autor: Mars <marcinste_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 21:26:47 MET DST

pwil pisze:
> Mars nastukał(a):

> Kwestia sterowników i wbudowanych ulepszaczy obrazu, bo sam sygnał leci
> cyfrowo i albo jest zupełnie ok, albo go nie ma wcale :-)
>
> Czasem może się zdażyć, że monitor na wejściu DVI-I, podłączony przez kabel
> DVI-I do komputera pod port DVI-I wybierze sobie sygnał analogowy spośród
> dostępnych...

hmmm nie rozumiem, skoro podpiety mam monitor do wyjscia DVI i monitor
ma DVI to jak moze wybrac sygnał analogowy?
Bede wdzieczny jesli mi to wyjasnisz i ewentualnie jak wyostrzyc sobie
czcionki (soft Samsunga działa, ale nie mam takiego poziomu ostrosci jak
na ATI) Z poziomu sterownikow nvidii nie znalazlem niczego co by
odpowiadalo za ostrosc.
pozdrawiam