Re: Wydajny i cichy zestaw dla programisty

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 14:50:48 MET DST

Mars nastukał(a):

> Ale ja nie napisalem ze mam 7600GS. Ja mam Gigabyte 8600 GT i ona
> wyswietla gorzej niz Saphire ATI. Jak widać samo DVI wiosny nie czyni

Kwestia sterowników i wbudowanych ulepszaczy obrazu, bo sam sygnał leci
cyfrowo i albo jest zupełnie ok, albo go nie ma wcale :-)

Czasem może się zdażyć, że monitor na wejściu DVI-I, podłączony przez kabel
DVI-I do komputera pod port DVI-I wybierze sobie sygnał analogowy spośród
dostępnych...

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...