Re: P³yty dwuprocesorowe

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 19:48:57 MET DST

> Dlaczego w wiêkszo¶ci p³yt dwu- i wiêcej procesorowych s± banki pamieci z
> kontrol± b³êdów ECC ? (wiadomo ¿e pamieci ECC s± sporo dro¿sze od
> non-ECC).

zapewne dlatego ze stosuje sie je w rozwi±zaniach serwerowych, gdzie
korekcja b³êdów moze byæ bardziej istotna.

> Jaki socket jest przysz³o¶ciowy w p³ytach dwuprocesorowych w przypadku
> Intela i AMD (socket F?) ?

Jak dla mnie nie ma w sprzecie PC nic przysz³o¶ciowego, CO najwyzej
najdro¿sze rozwi±zania, posiadaj± pewne rozwi±zania które planuje sie w
przysz³osci - ale w praktyce ma³o kto ich potem uzywa - bo wychodz± ich
poprawioene wersje.
A AMD ze swoim Soc. 939- mia³ byæ taki przysz³osciowy- tak sie wielu
nagada³o - nawet na tej grupie- o tym sokecie, wielu zainwestowa³o w to
pieni±dze, ( zamiast kupiæ tani 735 i teraz kupiæ np core2 )- a nie mine³o
tak wiele czasu a gniazdo jest zabytkiem- i znów trzeba kupiæ nowe- nikt
juz starego nie chce obsadzaæ.