Dane na DVD w trybie wielosesyjnym - dlaczego niemozliwe?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 17:20:09 MET DST

Witam,
Jeszcze niedawno (pare mies. temu) moglem - o ile pamietam - nagrywac
dane przy pomocy Nero Expess na plytke DVD w trybie wielosesyjnym.
Teraz na poczatku nagrywania widze jakies ostrzezenie ze cos tam moze
nie wyjsc, potem jak chce otworzyc ja ponownie w Nero, to nie moge.
Oczywiscie wgrane dane w katalogach Win sa widoczne, tu nie ma
problemu.
Czy to wina kupowanych teraz przeze mnie plytek DVD?
Pozdr. - J