Re: i440BX + 256 MB SDRAM

Autor: - <zdrada966_at__wytnij_o2.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 10:47:15 MET DST

> Witam
> Posiadam sobie zabytek "klasy 0", tj. Pentium III 550 MHz. Wpadla mi w
> rece

zabytek klasy "0" to cos na 8086 ;)

> I jeszcze jedno..... Czy rzeczony procesor da sie jakos podkrecic? Na
> plycie mam tylko takie "pstryczki" i wg instrukcji z ich polozenia to 550
> MHz jest to najwieksza mozliwa opcja.

 procesor to nie wiem, ale w prosty sposob nie, bo szyne masz na 100HHz,
wiecej nieustawisz, a PIII maja zablokowane mnozniki.
proponuje przejsciowke slot1->ppga (sa do wylicytowania za 1zl na allegro) i
dolutowanie jednego kabelka (po co przeplacac za slot1-fcpga) i wsadzenie
jakiegos np celerona 1000/100 (850MHz tez sa juz bez wartosci i ida za 1zl)
lub czegos pdobnego. sam tak ciagnalem dlugi czas, teraz dziecko ma ten
sprzet i jest dobrze.