Re: Samsung 206BW czyli naczytałem się o TN...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 00:06:36 MET DST

Wojtek /aquaz/ Dziubinski pisze:
> Dnia Fri, 05 Oct 2007 22:39:04 +0200, BartekK napisał(a):
> [chaps]
>
> No to teraz dopiero jestem dobity... Pogrywa się czasem niestety. Widzę,
> że monitory z innymi matrycami to już zupełnie inna półka cenowa.
Dorzuć tylko troszke i za ~1600 masz Della 2007WFP na SIPS (czy może
spva?), który zestawem gadzetów powala te samsungi i ma obraz bardzo
fajny (w całym zaklesie jasności). Pewnie wielu grafików by się do niego
doczepiło, że krzywa gammy nieidealna, że zbieżność kolorów gdzieś się
rozchodzi itp, ale tą metodą to nie da się kupić monitora poniżej 10kzł
chyba ;) Dla mnie ważne że dobrze wyświetla nawet bardzo ciemne sprawy,
i niezależnie od tego co wyświetla - kąty ma w zasadzie bez ograniczeń
;) i to nie tylko "pod duzym kątem też widać że coś wyświetla" - ale
nadal to wygląda tak samo, a nie przechodzi w negatyw jak w TN