Re: Nie botuje sie cd WIN xp podczas instalacji - Asus P5K-E + hdd SATA + dvd ATA

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 15:52:42 MET DST

Buster pisze:

> Czy wiesz w jaki sposób przebiega bootowanie z płyty CD?? W przypadku
> XP, są to 4 sektory na płycie, łącznie 2048 B, w których jest zapisana
> informacja które pliki ma uruchomić. No to wyjaśnij gdzie on te
> sterowniki ma upchnąć?? Przecież GK mówi (pisze???) wyraźnie. Ma problem
> z uruchomieniem komputera z płyty instalacyjnej Windows XP.

Wszystko sie zgadza. :) Zastanow sie dlaczego w takim razie instalator
sie nie uruchamia skoro po pierwsze - naped jest sprawny (sprawdzany
gdzie indziej), instalka tez - dziala na innym kompie. Ja tylko
przytoczylem moje problemy z tym kontrolerem z odpaleniem DOSa - brak
sterownikow CD-ROM (bo JMicron to jakis zapozyczony patent w nowych
plytach i nie przyjmuje zadnych uniwersalnych sterow). Logicznie myslac
wina lezy po stronie MoBo - albo raczej kontrolera obsugujacego CD-ROM.
Jak ma spreparowac plyte z instalka XP zawierajaca obsuge sterownikow do
JMicron to juz nie wiem bo sie nie znam - wiem tylko, ze mozna instalke
systemu modyfikowac i dorzucac co trzeba - np brakujace stery.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.