Re: Nie botuje sie cd WIN xp podczas instalacji - Asus P5K-E + hdd SATA + dvd ATA

Autor: Buster <radob_at_w1pos.p.lodz.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 15:42:09 MET DST

OMSON pisze:
> Zainteresuj sie sterownikami do JMicron - wydaje mi sie ze to z powodu
> kontrolera PATA masz problem (a raczej sterownika do niego - plyta nie
> bootuje bo instalator XP nie ma sterownika obslugujacego CD-ROM).
> Mandriva mogla miec - dlatego sie zabootowała.

Czy wiesz w jaki sposób przebiega bootowanie z płyty CD?? W przypadku
XP, są to 4 sektory na płycie, łącznie 2048 B, w których jest zapisana
informacja które pliki ma uruchomić. No to wyjaśnij gdzie on te
sterowniki ma upchnąć?? Przecież GK mówi (pisze???) wyraźnie. Ma problem
z uruchomieniem komputera z płyty instalacyjnej Windows XP.