Re: domowy "serwer"

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 14:36:17 MET DST

MC pisze:
> Dlaczego nie NAS, czyli dysk sieciowy? Najtańsza obudowa kosztuje 250
> zł, montujesz do tego dysk jaki chcesz, ciągnie kilka watów i siedzi
> cicho. Po co ci reszta komputera czy lapka skoro nie będziesz z nich
> korzystał?

ja mam P3 w obudowie Della bodajze czy Compaq. Sama puszka, bez monitora
czy klawiatury. Sluzy to jako np. klient VOIP (podpiety zwykly telefon
do karty i do Asteriska) i robi pare innych rzeczy. Generalnie jest to
rozwiazanie bardziej uniwersalne i tansze (choc w eksploatacji pewnie
drozsze), ale wymaga wiecej grzebania. Ale ja wole uniwersalnosc - np
jak mi przyjdzie ochota posiadac AP to dokupuje karte i mam. Myslalem
nawet aby wlozyc mu karte SkyStar i zrobic z niego serwer TV
(magnetowid) - ale tu jest niestety za slaby procesor
Marx