Re: Vista + modem Huawei E220

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 21:45:14 MET DST

Dnia Wed, 03 Oct 2007 15:10:27 -0000, bartosz.stanczyk@gmail.com
napisał(a):

> Witajcie,
> mam nastepujacy problem.
> Mam Windows Vista Business (32-bit) i zakupilem modem iPlus Huawei
> E220 pod USB.
>
> Zgodnie z instrukcja przedstawiona na stronie iPlusa, najpierw
> zainstalowalem najnowszego iPlus Menagera i postepowal zgodnie ze
> wskazowkami (wylaczylem blokowanie aplikacji ipluschecker itp.).
> Wszystko ladnie chodzilo az do wczoraj.
> Po wlozeniu modemu zaczal sie instalowac (Znaleziono nowy sprzet...
> znalazl sobie sterowniki) i nawet dzialalo.
> Niestety proba uruchomienia kompa na drugi dzien konczy sie
> [...]

Moim zdaniem to nie jest wina modemu ani jego sterowników, w końcu po
jego zainstalowaniu wszystko działało poprawnie, a pewnie nie raz system
restartowałeś w międzyczasie. Spróbuj przeprowadzić naprawę Visty z jej
płytki instalacyjnej. No i przejdź na właściwą grupę, np. na
pl.comp.os.ms-windows.winnt.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/