Vista + modem Huawei E220

Autor: <bartosz.stanczyk_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 17:10:27 MET DST

Witajcie,
mam nastepujacy problem.
Mam Windows Vista Business (32-bit) i zakupilem modem iPlus Huawei
E220 pod USB.

Zgodnie z instrukcja przedstawiona na stronie iPlusa, najpierw
zainstalowalem najnowszego iPlus Menagera i postepowal zgodnie ze
wskazowkami (wylaczylem blokowanie aplikacji ipluschecker itp.).
Wszystko ladnie chodzilo az do wczoraj.
Po wlozeniu modemu zaczal sie instalowac (Znaleziono nowy sprzet...
znalazl sobie sterowniki) i nawet dzialalo.
Niestety proba uruchomienia kompa na drugi dzien konczy sie
niepowodzeniem :( Vista sie laduje, mam nawet ekran z tym zielonym
paskiem postepu. Potem mam czarny ekran z kursorem. Niestety nie
pojawia sie okno do logowania. Czasem pojawi sie bluescreen, ale tak
szybko ze nie mozna przeczytac :(

Nie wiem, czy to dobra grupa, bo problem troche z pogranicza
hardware'u i software'u.

W dokumencie plusa ze wskazowkami dla userow Visty jest napisane, ze
nieprzestrzeganie tej instrukcji moze prowadzic do uszkodzenia systemu
a nawet sprzetu :(

Czy macie jakis pomysl na rozwiazanie?

Bartek