Re: Athlon XP

Autor: <damianzatek_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 08:41:39 MET DST

Użytkownik "szpon" <szponik@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
news:fdu7hh$7nd$1@inews.gazeta.pl...

> To w końcu AthlonXP czy AthlonMP? :P Niby nie ma między nimi różnicy ale
> dla płyty głównej są. Ale nie ważne. Jeżeli płyta nie startuje na tym
> procu, to zmiana BIOSu nic raczej nie da. I na 99% jest bezpieczna. Kiedyś
> miałem K7S5A 3.1 i dużo się nią bawiłem, wgrywając np. BIOS od K7S5A 5.0
> Pro... Wszystko działało ok. Druga sprawa to to, że pewnie chodzi o
> Athlona XP 2600+ (Palomino). Ten 2800+ 512k to jest Barton i co byś nie
> zrobił to ona go nie obsłuży.

To jest Athlon XP z tym że jest to wersja mobile .Z płytą K7vta chodzi
wyśmienicie choć płyta go nie rozpoznaje bo teoretycznie go nie obsługuje.
FSB chodzi na 133 MHz nie licze na 166MHZ ale chciałym żeby zegar chodził na
więcej niż 800MHz .Ten procesor rozpoznaje dopiero ver 5.0 tej płyty
.Niestety jest trochę różnić między tymi płytami i stąd moja obawa przed
aktualizacją biosem od 5.0