Re: kompresja DVI, AMD czy intel

Autor: ktos <teka_at_snn.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 08:22:04 MET DST

/Czlowieku, co ty wymyslasz? Do jednorazowaj kompresji wystarczy ci
/KAZDY procesor. Ten stary tylko bedzie ci kodowal film przez cala noc
/i to wszystko.
/Ale zeby przekodowac 1 film planujesz nowy procesor? Co za bzdury!
/Pozdr. - J

Człowieku, a kto ci powiedział, że chcę kompresować jeden film? Mam tego
całą szafkę + najbliższe lata nagrywania póki nie kupię kamery z dyskiem. Po
drugie napisałem, że składam komputer a nie kupuję procesor. Komputer do
ogólnego użytku, bo czas na odstawkę starego durona 600.
Czytaj uważniej.