Re: laptop na sali wykładowej

Autor: Vojtas <mazzi_at_USUNplusnet.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 22:53:07 MET DST

Atlantis pisze:

> To zależy od tego jaki kierunek studiujesz. U mnie po dwóch latach mogę
> powiedzieć, że jak dotąd na wykładach takiej potrzeby nie było. :)

Ja jestem na polibudzie i mogę powiedzieć tyle: na ekonomii, gdzie było
dużo pisania i baba bardzo szybko dyktowała, tak że nikt nie nadążał
spróbowałem pisać na laptopie. Myślałem że nie dam sobie rady, ale
bardzo się zdziwiłem, że w końcu zacząłem nadązać! Naprawde pisze sie
dużo sprawniej i szybciej, a laptopowa klawiatura i jej płaskie klawisze
   jedynie przyspieszają pisanie...druga sprawa to to, że na większości
wykładów na polibudzie występują różne śmieszne znaczki, rysunki,
schematy itp itd...wtedy pisanie na laptopie staje się koszmarem. Sprzęt
można od razu sobie schować. Tak więc wszystko zależy od kierunku
studiów/przedmiotu. Inna sprawa że wykładowcy czasem się czepiają :P