Re: laptop na sali wykładowej

Autor: kranu <kraniczek_at_wywalto.interia.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 21:58:35 MET DST

Atlantis pisze:

> Czyli najlepiej zapytać prowadzącego przed rozpoczęciem wykładów? ;)
> I ciekawe jaki jest powód tej niechęci? Konserwatywny "strach" przed
> nowoczesną technologią i przyzwyczajenie do robienia pewnych rzeczy "po
> staremu"? Zazdrość? ;P Przekonanie, że studenci tak naprawdę zamiast
> notować ciupią w jakąś Tibię i gadają przez GG? :P
>
> BTW u was też się laptopy na uczelniach upowszechniają? ;)

Mnie sie wydaje, ze niektorym wykladowcom przeszkadza tez, ze wyklad po
przepisaniu bedzie w latwo rozpowszechnialnej formie elektronicznej tzn.
pozostali juz nie beda notowac, kolejne roczniki rowniez beda mialy
wyklad latwy do powielania, drukowania, a nawet wyladuje on w necie.
BTW, jeden z moich wykladowcow baaardzo szybko zmienia slajdy, kumpel
probowal zrobic zdjecie telefonem i wylecial z dodatkowa grozba procesu
o kopiowanie wlasnosci intelektualnej bez zgody autora :D
A przepisywanie tym nie jest? :D

--
pozdrawiam,
   Kranu