Re: domowy "serwer"

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 18:38:01 MET DST

Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:

> Jeżeli przez "zabezpieczane" rozumiesz utrudnianie użytkownikowi korzystanie z
> tego za co zapłacił...

Rzecz w tym, że za to NIE zapłacił i ma to w umowie.

> chałtury, co nie przeszkadza mi ocenić, że w życiu bym nie skorzystał z takiej
> oferty, gdzie nie mogę używać Internetu na czym mi się żywnie podoba w ramach
> "rurki", która wystaje u mnie w domu.

No i dlatego płacisz za usługę więcej, niż jest warta.

> I w tym sensie jest to mało biznesowe, bo konkurencja nie ma takich durnych
> ograniczeń.

Ja też nie mam takich ograniczeń w innych pakietach, ileż razy mogę
pisać.

> Dlaczego niższą prędkość?

Bo tak wyszło z badania rynku.

> Z resztą przecież nie gwarantujesz żadnej prędkości z tego co rozumiem.

W praktyce cały czas jest taka prędkość, jak zakontraktowana.

> W sensie syncio nie zapina w countera w momencie gdy tatuś robi przelewy? :)
> Obawiam się, że się bardzo mylisz.

Cieszę się, że mając doświadczenie swoich 7 urządzeń kwestionujesz moje
doświadczenia z kilku tysięcy stanowisk.

> TPSA nie gwarantuje 2mbps, ale *jest* taki transfer 24h/dobę i nie trzeba się z
> nikim o to użerać.

U mnie też się nikt o prędkości nie użera, bo ma.

> InternetDSL chyba jest nieco taniej.

A może sprawdzisz dokładniej prędkości, poziom SLA oraz cenę, zanim
zaczniesz 'chybać'?

> A czy mogę osiągnąć 5mbps przez 24h/dobę ciągnąc torrenty czy może jakiś
> pryszczers będzie mi robił problemy?

Nie znam niestety żadnego pryszczersa, żeby go zapytać. Niestety nie
sprowadzę rozmowy do twojego poziomu, więc tutaj kończę odpowiadać.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/