Re: ASUS P5K i kontroler IDE - restarty

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 06:59:34 MET DST

Użytkownik "Irokez" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
news:fdi177$om2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości

> NIe ma takiej opcji w biosie. chipset ICH9 bez R.
> Przy post'cie Marvela też nie zauważyłem aby migło jakiś klawisz do
> ustawień. w Panelu sterowania też brak.
> Po prostu są 3 restarty PATA (właczenie kompa, wykrycie urządzeń przez
> POST Marvela zaraz po POST biosu, start windy, pewnie ładowanie
> sterowników) oraz zawsze restart i chwilowa czkawka windy jak zamykam
> opienko właściwości napędów w panelu sterowania. No i na dokładkę ten
> Total Commander jak wskarzę napęd bez płyty wywala restarty i muszę go
> [...]

Właśnie wywaliłem sterowniki do Marvella, jest teraz "Standardowy podwójny
kontroler PCI IDE", nie ma trzeciego restartu przy ładowaniu Windowsa. Nie
ma restartów przy wychodzeniu z właściwości napędów, zaczął działać CloneCD
(wieszał się na wyszukiwaniu napędów).
ALE - napęd CD TEAC CD-540E jest w UDMA-2 natomiast nagrywarka DVD ASUS
DRW-1608P3S (Pioneer 111 inaczej) w PIO.... i nie idzie zmienić... no do
diabła...

kontroler Marvell 88SE6111 z Bios ver. 1.1.0.L61 a sterowniki były z płyty
dołączonej przez Asusa.

CO jest grane?

--
Irokez