Re: Jak zablokować dostęp do kompa?

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 07:59:41 MET DST

Użytkownik "Feromon" <feromon@wp.pl> napisał w wiadomości news:fdefh8$dqm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dysk w sejfie. Komputer za kratą. Siostra za kratą. Słaby komputer żeby GG
> nawet nie działało. Odłączyć internet..
> Na swoje dzieci nie znalazłem sposobu. Jak zabezpieczyłem to przesiadywali u
> kolegów albo w kafejce....

Widac nie wyczerpales wszystkich mozliwosci
typu lancuch na noge i do kaloryfera ...LOL

Szybko zrezygnowales, powinno wystarczyc haslo typu
- masz szlaban na X /gdzie np. x=multimedia /
Komp jednak coraz czesciej sluzy do odrabiania lekcji,
ale firewall filtruje i pilnuje rozsadnego czasu dostepu do netu

Wychowywanie dzieci to nie bajka i nie polega jedynie na restrykcjach ;)

Pozdrawiam