Re: Jak zablokować dostęp do kompa?

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 01:42:27 MET DST

Użytkownik "MK" <mk.synek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1190835854.482111.170880@o80g2000hse.googlegroups.com...
Chcę zablokować siostrze dostęp do kompa (za dużo przesiaduje ;-)),
hasło w BIOSie nie spełnia swojego zadania, siorka daje rade je
obejść, jest jakiś inny, sprawniejszy sposób założenia hasła?

Kiedyś miałem dysk w szufladzie i do tego był specjalny kluczyk. Można było
uniemożliwić rozruch dysku w ten sposób. Nie wiem czy jeszcze coś takiego
jest bo na stan obecny tego nie potrzebuję.