Zwrot sprzętu do sklepu.

Autor: marjan <klero[usunto>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 13:48:48 MET DST

Witam.
Niedawno pisałem o denerwującym piszczeniu zasilacza UPS APC RS 500. Oddałem
go do serwisu, jednak tam nie stwierdzili piszczenia, i po prostu mi go
oddali nie chcąc wysyłać do serwisu APC zebym nie musiał pokrywać kosztów
przesyłki, gdy i tak nic nie zostanie stwierdzone.
Gdy zainstalowałem go ponownie w domu, dalej mi piszczy, tak denerwująco, ze
po paru godzinach pracy przy komputerze codziennie mnie głowa boli, wiec tak
dłużej byc nie może.. stąd moje pytanie: co robić? :)
Czy skoro sprzęt z serwisu wyszedł jako w pełni sprawny, mogę go oddać do
sklepu z uzasadnieniem ze nie wiedziałem że te modele piszczą, czyli nie
byłem poinformowany przez sprzedawce o sprzedawanym towarze? Czy może w
świetle prawa mam możliwosc po prostu oddać sprzęt do sklepu i dostać zwrot
towaru bez podawania przyczyny? (od czasu zakupu nie minął jeszcze miesiąc?)
Z góry proszę o pomoc, wiem ze to chyba troche NTG, ale łudzę się ze ktoś
może miał podobny problem..

pozdrawiam serdecznie,
marjan