AMD Phenom / Barcelona

Autor: Mietek <mietek.stolarzWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 21:03:37 MET DST

AMD ma wypuścić w tym roku Phenom x4 i Phenom x2 (zdaje się nazwa kodowa
Barcelona ?) i nowe Opterony x4, a dopiero za rok Phenom x3. Czy AMD sie nie
opierdziela ? Intel od paru ładnych miesiecy ma Quad Core. Ja używam od
półtore roku 64 X2 3800+ i sobie chwale, ale chetnie bym się za pare miesiecy
przesiadł na X4.

Mam pytanie czy warto teraz kupić płytę AM2 lub AM2+ ? Czy Phenom x4 będzie z
niej korzystał w przyszłości ? Czy lepiej poczekać na rozwój sytuacji, aż
procki pojawią się w sklepach i dopiero szukać płyty ? Co z płytami
dwuprocesorowymi pod Phenom x4 ? Wiem że ASUS coś szykuje, ktoś jeszcze ?

Czy to prawda że SP1 pod Win Vista będzie miał jakieś dodatki / udogodnienia
dla 2-4 rdzeniowych procków ?? Gdzieś wyczytałem że w Viście szykują się
zmiany, jesli chodzi o obsługę hardware. Kiedy Windows będzie w pełni czerpał
z wielordzeniowych procesorów ?

Kiedy Phenom x4 będa w sprzedaży w PL ? Zdążą jeszcze w tym roku ?

Pozdrawiam,
Mietek

PS. Znacie serwisy z których można pisać na polski usenet ? (niusy.onet i
gazeta.pl mnie wkurzają)