Re: LCD 19`- PVA czy S-IPS.

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 19:12:59 MET DST

> Wiesz, niektórzy w ogóle piszą, że dla nich różnic między TN a dobrymi
> matrycami nie widać. My tutaj jednak rozmawiamy o prawdzie dla człowieka z
> dobrym wzrokiem, dbającego choć trochę o wygląd tych fotografii po obróbce
> ;)

Wiem, że w dobrym tonie jest mówić na grupie, że TN jest "be". Tyle, że co
najmniej 80% ludzi jest docelowym klientem właśnie dla monitorów TN. Nawet
jak różnicę w jakości kolorów (bo nie o ostrości tu mówimy - ostrość
wszędzie jest idealna) widać, to nie oznacza, że automatycznie należy
dopłacać 50% do ceny monitora, żeby te kolory były bardziej prawdziwe. Mnie
w ogóle nie przeszkadza, że kolory na zdjęciach są MINIMALNIE przekłamywane.
Ale ja nie jestem zawodowym grafikiem, któremu zleceniodawca głowę urwie za
oszukane kolory wydrukowane na banerze przedwyborczym jego autorstwa.

MN