Re: Core2 3GHz + GF8800, czym chłodzić: cena/ hałas

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 19:03:37 MET DST

> No fajne fajne, nie powiem. Głupie pytanie: czy taki gigantyczny radiator
> z heatpipe, jaki tam jest, nadawałby się do pracy bez wiatraka w samym
> tunelu powietrza wytworzonym przez te wiatraki 120mm na wlocie/wylocie z
> obudowy?

Andy Samurai Master sobie radzi u mnie bez problemow z e2140@3,2Ghz a
i napiecie ciutke podnioslem, dzialal jakis czas bez wentylatora wogole
ale temperatura byla nieco za duza wiec wstawilem tam 12cm papsta na
500 obrotach i dalej go nie slychac ale pod pelnym obciazeniem mam mniej
niz 55 stopni (wg speedfana, w kazdym razie ok 20 stopni mniej niz
bez wentylatora wogole)