Re: Problem z płytą GA-M61VME-S2

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 17:14:36 MET DST

> Pytanie brzmi czy mam znowu iść i oddawać na 3 tyg płytę i znowu dadzą mi
> nową - dobrą lub wadliwą? Czy ten model po prostu sam w sobie jest
> wadliwy?

ja bym zdecydowanie sprawdzil na innej pamieci, juz pare razy mialem
przygody
z gigabyte (co prawda na kingston i goodram) memtest lecial bez problemow a
plyta
czasem sie nie uruchamiala, czasem wyskoczyl bluescreen, wymiana ramu i
najnowszy
bios rozwiazywaly te problemy

> Bo może zażądać wymiany na inny model, oczywiście mogę dopłacić.

to juz tylko grzecznosc sprzedawcy, zazadac innego modelu to niespecjalnie
mozesz