Re: Sieć Wifi

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 17:09:54 MET DST

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:22092007.22D01E00@budzik61.poznan.pl...
> Witam
> Chciałbym z sąsiadem stworzyć sieć coby mozna powymieniac sie plikami lub
> pograc w jakies gry sieciowe.
> Ciagniecia kabla raczej chcemy uniknac, a o sieciach wifi wlasciwie nic
> nie
> wiem.
> Prosiłbym o pomoc.
> Czy urzadzenie tego typu u nas obu bedzie ok?
> http://allegro.pl/item243211371_tp_link_tl_wn551g_atheros_100mw_od_vision_t
> ech.html
>
> Czy tego typu podlaczenie nie rózni sie w uzytkowaniu od sieci "na kablu"?
> [...]

Chciałbym wam wybić z głowy używanie wirelessa do zadań do których nie jest
przeznaczony. Generalnie jest to połączenie dużo bardziej kapryśne od
przewodowego, a przeszkody na drodze fali obniżają transfer. Jeśli oba
komputery nie są przenośne nie ma żadnego powodu by używać wirelessa. I tak
jest pomimo mojej wysokiej oceny chipów firmy Atheros.