Zestaw komputerowy + pytanie o monitor

Autor: Michal Raczko <USUNDUZELITERYmAiBcChDaEl.r_at_post.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 20:54:52 MET DST

Witam,

przymierzam sie do kupna komputera do domu. Oprocz typowych zastosowan
(internet, ogladanie filmow, Office) na komputerku chcialbym czasami
pograc w jakies gierki. Cena za komputer bez monitora - ok. 3000zl.
Komputer ma byc cichy. Nie mowie tu oczywiscie o ekstremach typu
chlodzenie ciecza, ale zeby nie bylo slychac wyjacych wiatrakow. Nie
wiem za bardzo co wybrac. Zdaje sobie sprawe, ze cena jaka moge zaplacic
nie jest zbyt wysoka jak na komputer, ktory ma czasami sluzyc do grania
(gry RPG, strategie, FPP). Pomozecie stworzyc jakis ciekawy zestawik za
ta cene? Lepiej na AMD czy Intelu? Jaka grafika? Plyta? Itd.

Jesli chodzi o monitor, to chce kupic cos z rozdzielczoscia 1680x1050
(tyle mam teraz w laptopie i nie chcialbym miec mniej na nowym kompie) w
cenie do ok. 1300zl. Ja wspominalem wczesniej bede na kompie ogladal
filmy i czasami gral. Poki co moj wybor padl na 22" iiyama ProLite
E2202WS (http://tinyurl.com/3y3bqz). Co myslicie o tym monitorku? Znajde
cos lepszego w tej cenie?

Pozdrawiam,

--