Re: Odwrocenie plyty glownej z chlodzeniem heatpipe - problem (?)

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 20:51:52 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:fd0vki$9l0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak widać wpływ tych rurek jest, ale w porównaniu do reszty - nadal mamy
> radiator o 'C/W lepszy niż klasyczny kawałek żebrowanego aluminium, mimo
> że już heatpipe zmieniło się w zwykłepipe...

Zatem dobra pasta pomiędzy procesorem a radiatorem może więcej zdziałać
niż hitpipy.

Jak posmarowałem dobrą pastą od Zalmana dzieciom komputer z Athlonem XP 2400
to temperatura "bezstresowa" spadła o 8 stopni w porównaniu do Arctic
Silver.
Tak dzieci (dorosłe) twierdzą, Nie sprawdzałem osobiście.

Feromon