Re: Temperatura?? Mam problem z laptopem ARISTO 2600

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 01:37:54 MET DST

Użytkownik "Trybik" <sb@nowela.pl> napisał w wiadomości
news:1190150837.246632.306580@o80g2000hse.googlegroups.com...

> Laptop zwiesza się lub wyrzuca niebieski ekran.
> Temperatury: procek 57C

Moze pomoc "podniesienie" laptopa (podstawienie czegos z tylu lub w calosci
od spodu, zeby mial lepsza wentylacje od spodu). Mozna tez sprobowac zmienic
zasilacz na mocniejszy lub stabilniejszy. Ale to niekoniecznie musi pomoc...
Mam podobne problemy z taka toshiba Satellite Pro 6100 - pomaga tylko praca
na zimnym parapecie lub na mrozacych wkladach spozywczych :D

> Może zmiana procka na jakąś wersję mobilną (mniej grzejącą się,
> prądożerną) jest tutaj rozwiązaniem.
Jesli masz mozliwosc sprobowania - czemu nie... moja satelitka ma proca
mobilnego, ale to w srodku cos grzeje tez w okolicy HDD i powoduje, ze
zasilanie szwankuje...

Pozdrawiam
Michal