Re: Acer czy Dell - pomóżcie szybko wybrać

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 21:03:00 MET DST

W dniu 2007-09-20 19:42, Marcin Stankiewicz pisze:

> A jak się to ma do czasu obecnego ?

Teraz (z informacji uzyskanych bezpośrednio od wysoko postawionego
człowieka w polskim Dellu, tak się akurat składa że dziś byłem na
konferencji organizowanej przez Della i Intela - nawet Kubica przyjechał
i autograf od niego dostałem :) ) nie potrzeba przy zgłaszaniu awarii
nawet karty gwarancyjnej ani dowodu zakupu - wystarczy technikowi przy
zgłoszeniu telefonicznym podać nr seryjny.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl