Re: zestaw dla gracza do 2500zl

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 18:53:46 MET DST

fv wrote:
> Ale.. ej.. playstation 2 to nie jest chyba godny rywal dla
> dzisiejszych pecetów? Przecież w środku siedzi geforce2 a sama
> konsola ma już chyba z 5 czy 6 lat?

7 lat. :> Poza tym decydującym czynnikiem powinna być nie grafika, lecz...
same gry. Co jak co, ale na PC dobrych, japońskich RPG (także japońskich
gier taktycznych w rodzaju FFT, Disgaea czy chociażby kieszonkowy Advance
Wars), dzieł sztuki w rodzaju Shadow of the Colossus, ICO, dziwactw w
rodzaju Mojib Ribbon, Katamari, Echochrome czy Rez, tak wielu świetnych
wyścigów czy choćby platformówek 3D raczej się nie uświadczy. O tytułach
wydawanych na Wii czy DS, z których wiele nie mogłoby się ukazać na żadnej
innej platformie bez zasadniczych zmian w rozgrywce nie warto nawet
wspominać, zresztą na tego ostatniego wciąż ukazują się naprawdę DOBRE,
klasyczne przygodówki point and click (seria phoenix wright!), które na PC
wymarły dawno temu. Poza tym dźwięk w 5.1 w standardzie, granie na wielkim
TV w rozdzielczościach HD (choć to na PC też można osiągnąć - tyle, że na
nowych konsolach jest z tym mniej problemów)... wygodny pad bez
konieczności konfigurowania sterowania? I może jeszcze Xbox Live -
genialny, niestety płatny system. Sugerowałbym jednak nie skreślać od razu
konsoli jako maszyny do gier. ;)

k,