Re: Prośba o porade jaki komp złożyć.

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 18:36:39 MET DST

Norbert wrote:
> Propagande siej gdzie indziej, pieniadze zarabiam ciezka charowka i
> odkladam na kompa nowszego od dawna wiec nie moralizuj mi tu.
> Playstation... no tak.. biedne dziecko.

Z tym, że konsola (choć niekoniecznie Sony - na chwilę obecną X360 to
najlepsze rozwiązanie) to akurat bardzo dobry pomysł, jeśli faktycznie
zależy Ci na grach (a w szczególności na zręcznościówkach). O ile masz ją
do czego podłączyć, bo do 720p czy 1080i wypadałoby mieć dobry LCD albo
jeden z bardzo niewielu modeli CRT.

k,