Re: BROTHER DCP-540CN - ten czy coś innego ?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 23:00:35 MET DST

Użytkownik Rafik napisał:
> Witam wszystkich
>
> Nosze się z zamiarem zakupu urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego i
> przyglądam się temu wymienionemu temacie. Ciekaw jestem opinii kogoś z
> was kto może ma takie urządzenie i na co dzień je użytkuje lub spotkał
> się z nim gdzieś w pracy:

jest zajebiste :)

> - jak sie sprawuje w sensie eksploatacji, czy na oryginalnych tuszach
> czy alternatywnych

oryginalne sa w znosnej cenie

> - jak wykorzystana jest opcja pracy w sieci jeżeli ktoś korzystał;

doskonale jest wykorzystana ;]

> - czy się komuś już coś popsuło, choć jak widzę Brother daje 24 miesiące
> gwarancji co wydaje się być mocnym argumentem o tyle dominujące HP tylko
> 1 rok;

wszystkie sprzety drukujace mialem, mam i bede mial brothera... ogolnie
slyszalem tylko o jednym zajezdzonym brotherze na smierc, ale jak ktos
drukuje kilkatysiecy stron tygodniowo na HL-1440 to nie sposob, zeby jej
nie zarznal po 2 latach...

> - wszelkie inne spostrzeżenia jakie się pojawiły w pracy z tym urządzeniem

mogloby miec wejsci ezasilanai po drugiej stronie obudowy, bo mi
oryginalny kabel nie siagnal tak jak mam teraz postawione ;)

> Generalnie mam też pytanie co byście w tej cenie innego polecali z
> urządzeń wielofunkcyjnych ?

rysik, kartke... ;)