BROTHER DCP-540CN - ten czy coś innego ?

Autor: Rafik <vangoth_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 21:09:20 MET DST

Witam wszystkich

Nosze się z zamiarem zakupu urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego i
przyglądam się temu wymienionemu temacie. Ciekaw jestem opinii kogoś z
was kto może ma takie urządzenie i na co dzień je użytkuje lub spotkał
się z nim gdzieś w pracy:
- jak sie sprawuje w sensie eksploatacji, czy na oryginalnych tuszach
czy alternatywnych
- jak wykorzystana jest opcja pracy w sieci jeżeli ktoś korzystał;
- czy się komuś już coś popsuło, choć jak widzę Brother daje 24 miesiące
gwarancji co wydaje się być mocnym argumentem o tyle dominujące HP tylko
1 rok;
- wszelkie inne spostrzeżenia jakie się pojawiły w pracy z tym urządzeniem

Generalnie mam też pytanie co byście w tej cenie innego polecali z
urządzeń wielofunkcyjnych ?

Dziękuje z góry bardzo za wszelkie wypowiedzi w tym temacie.
Pozdrawiam
Raf