Re: jaki najcichszy wentylator 12 cm?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 15:43:47 MET DST

Był 18 wrzesień (wtorek), gdy o godzinie 14:38 *kN* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Czy reszta podzespolow ma lepsze chlodzenie niz w normalnej obudowie? Ciekaw
> jestem czy odwrotne ulozenie wszystkiego w srodku bylo zabiegiem, aby
> AeroCool wyroznil sie sposrod innych producentow, czy rzeczywiscie daje to
> lepsze chlodzenie? Pytam, poniewaz nie mam gdzie sprawdzic tego osobiscie, a
> wole nie wydawac ponad 350 zeta na obudowe, ktora - mogloby sie okazac -
> oferuje niewiele wiecej niz cala masa innych obudow. Jednym slowem -
> rzeczywiscie jest to jakas rewelacja jesli chodzi o chlodzenie?

Uważam, że umieszczenie zasilacza na dole jest świetnym pomysłem. Nie
dość, że nie wydziela ciepła do obudowy to jeszcze dobrze jest
chłodzony.
Przepływ powietrza wytwarzany przez 2x120mm wentylatory jest
wystarczający i skutecznie chłodzi pamięci i procesor.
Hm...rewelacją bym tej obudowy nie nazwał - jakby nie było to tylko
350PLN - ale charakterystyczne cechy ułatwiają rozmieszczenie kabli,
przepływ powietrza. Nawet ułożenie hdd jest też dobrym pomysłem,
zwłaszcza przy dyskach SATA.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-09-18 15:24:49