Re: jaki najcichszy wentylator 12 cm?

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 14:38:43 MET DST

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:lw8w2znn7m2d$.r8bl2gzut9uf$.dlg@40tude.net...
> Był 18 wrzesień (wtorek), gdy o godzinie 10:38 *kN* w pocie czoła
> naskrobał(a):

> Posiadam obudowę tej samej firmy tylko o nazwie BayDream. Po mimo tego
> obie obudowy wewnętrznie zbudowane są identycznie. Jedyną wadą takiego
> ułożenia płyty jest położenie karty graficznej. W położeniu powietrze
> nie ma wymuszonego obiegu i karta bardzo się nagrzewa. Skutecznym
> sposobem na tą dolegliwość jest wyciągnięcie zaślepek i momentalenie
> temperatura spada.

Czy reszta podzespolow ma lepsze chlodzenie niz w normalnej obudowie? Ciekaw
jestem czy odwrotne ulozenie wszystkiego w srodku bylo zabiegiem, aby
AeroCool wyroznil sie sposrod innych producentow, czy rzeczywiscie daje to
lepsze chlodzenie? Pytam, poniewaz nie mam gdzie sprawdzic tego osobiscie, a
wole nie wydawac ponad 350 zeta na obudowe, ktora - mogloby sie okazac -
oferuje niewiele wiecej niz cala masa innych obudow. Jednym slowem -
rzeczywiscie jest to jakas rewelacja jesli chodzi o chlodzenie?

Pozdrawiam