Re: przejściówka ATA żeńska-żeńska? Istnieje??

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 00:55:59 MET DST

Użytkownik "Adamo" <adam_poznanWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:7ca9.000000fd.46e815c6@newsgate.onet.pl...
> Witam.
> Mam takie zapytanie-czy wogóle istnieje coś takiego ja przejściówka podana
> przeze mnie w temacie?
> Przeglądałem wszystko na Alle..o w taśmach, kablach, przejściówkach i
> przedłużaczach, i nic takiego nie znalazłem...
> Interesuje mnie to, bo z powodu chwilowej awarii jakiś czas temu wypadł mi
> obiegu jeden z dysków, więc na jego miejsce kupiłem nowy- SATA.
> Niestety nie skumałem,że mam starą MB i musiałem dokupić jeszcze
> konwerter/przejściówkę SATA/IDE. W ten sposób utraciłem jedną z możliwości
> [...]

A ja nie skumałem o co Ci chodzi.
Jeśli kupiłeś przejściówkę ATA-SATA wtykaną w złączt płyty głównej - to po
ptokach.
Bo zamiast kabla do którego mogłeś podłączyć 2 dyski ATA podłączyłeś 1 SATA.

Ale są przejściówki SATA-ATA wtykane do dysku SATA, gdzie można wpiąć psamo
ATA
które również jest wpięte w drugi np DVD ATA. Wtedy jest szansa, że będzie
razem działało...

Pozdrawiam
feromon