Re: przejściówka ATA żeńska-żeńska? Istnieje??

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 08:42:14 MET DST

"Adamo" napisał:

> optymalna byłaby dla mnie chyba przejściówka żeńska-żeńska kabla ATA,
> żeby w ten pierwszy slot włożyć zwykły kabel ATA, do jedno wyjścia
> podłączyć konwerter przez tą magiczną przejściówkę,

Ale złącza na taśmie ATA są żeńskie, w tym konwerterze również żeńskie, tak
więc potrzebujesz przejściówkę męsko-męską raczej - kawałek taśmy z
zaciśniętymi na końcach dwoma złączami męskimi IDC40, coś jak to
http://www.mycableshop.com/Itemdesc.asp?ic=GC40MM. Biorąc pod uwagę podaną
tam cenę, lepiej kupić to wszystko luzem i użyć imadła względnie kombinacji
drzwi-futryna ;-). Inna rzecz, czy taka kombinacja zadziała...

JoteR