Kompaktybilnosc Radeon HD (2900XT, 2600) w grach

Autor: <tazzer_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 16:59:08 MET DST

Witam,
Co do wyjsc HDMI to juz prawie wszystko wiem (moj poprzedni post), ale
pojawil sie problem, poniewaz czytajac rozne opinie trafiam na rozne
rzeczy, i tak np:

1. radeony wyswietlaja lepiej obraz niz nvidia
- radeony wyswietlaly lepiej obraz (powiedzmy do 2000 r), a teraz juz
nie ma roznicy = no i ktos sie myli, tylko kto.

2. radeony beda mialy lepsza wydajnosc jak wyjda nowe stery (tak pisza
wszedzie:), jasne, ze beda mialy lepsza wydajnosc na nowszych
sterownikach, tak samo jak nvidia, tylko dlaczego nie pisza tego przy
nvidii?)

3. problemy w grach, np ktos mi mowil, ze w jakiejs samochodowce (byc
moze nfs) dym byl rozowy. Jak to wyglada teraz? Czy kompaktybilnosc
radeonow jest taka sama jak geforcow? Po prostu chcialbym wiedziec czy
kupujac radeona z serii HD (raczej 2900xt) nie wpakuje sie w problemy.

Dodam, ze mam geforca 4400 Ti i jestem bardzo zadowolony, w sumie
wytrzymala 4 generacje, wiec niezle. Natomiast zawsze mialem obiekcje
co do radeonow - niby w testach ok...ale czy nie ma z nimi innych
problemow...

Pozdrawiam
Tazz