Re: umarł dysk - co robic?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 11:26:26 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:i429r4-7kb.ln1@kosmosik.net...

> Czyli sprawdziłeś wszystko co by mogło widzieć? Rezpekt.

No tak, uprościłem. Wszystko czego używam do odzyskiwania danych :))
Jak również próbowałem w trybie slave i cabel select.

> (...)

> Brzmi trochę jak, w sensie, że koledze, niechcąco, się coś, skasowało
> (samo).
> :P

Miało brzmieć ironicznie. Jak słyszę że WAŻNE dane były na dysku, to zwykle
radzę żeby
wgrać z kopii zapasowej i po sprawie.

> Do lodówki i podpinać na zimno. ;)))

Lodówki czy zamrażarki? Pewnie szczelnie zawinięty żeby wilgoci nie złapał?

Feromon