Re: Pytanie o monitor LCD

Autor: Andrzej S. <as_at_asas.pl>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 09:38:10 MET DST

Użytkownik Daniel Chlodzinski napisał:

> Czlowiek malej wiary. Wez sobie otworz zeszyt, usiadz wygodnie na
> krzesle, zeszyt na stol i patrz na niego przez 8 godzin. Pozniej mozesz
> opisac wrazanie jakie dostarcza bol w odcinku kregoslupa szyjnego.
>
> DAniel
No właśnie ... Wykształciuch, od dziecka siedze godzinami
nad stołem i papierami i jesli na cos narzekam, to -
za przeproszeniem - na dupsko, a nie kark.

Za to wystarczy posiedziec przed pionowym ekranem,
by szybko poczuc kark.

Setki lat cos tam dłubiemy - to na kuchennym stole, to
na warsztacie, to w szkolnych zeszytach, a moze
i w modlitewnikach. To zawsze lezalo na jakims stole,
a nie stalo przy ścianie.

Twierdze, że _znacznie_ ergonomiczniejsze jest patrzenie
w dół niz prosto przed siebie.

Ale prawdy obiektywnej tu nie dojdziemy, bo jej nie ma...
pozdro

--
A S