Re: Zintegrowana sieciówka zmienia MAC przy każdym starcie kompa

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 22:35:51 MET DST

> nie, ale mimo to mam zle zdanie o kartach wbodowanych w plyte:
> mam sieciowke wbudowana w plyte asusa i wywala sie ona (traci lacznosc z
> windowsem :)
> po 5-30 minutach dzialania emula;
>
> na dodatek nie pomaga restarta kompa - trzeba odlaczyc od niego zasilanie
> (albo wylaczyc pstrzyczkiem na zasilaczu);
> wtedy dopiero dziala, scierwo jedno;
>
> mam gwarancje jeszcze, ale serwis mnie zbywa :(

Serwis zbywa jak to seriws- dla nich jest sprawna- nikt im nie każe testować
dłużej niż straci łącznąść.
Ja z Asusem od czasów i840 dałem sobie spokój- strasznie te płyty zaczęły
świrować. Ta zintegrowana na nForcie nigdy problemów nie stwarzała, a
obciążenie procka nie jest większe niż 3COMa 3CR990. Zresztą jak tu nie
korzystać ze zintegrowanej, gdy na płycie ma się 2PCI, w które idzie tuner i
normalna dźwiękówka.

Pozdrawiam