Re: Zintegrowana sieciówka zmienia MAC przy każdym starcie kompa

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 22:11:14 MET DST

> Rzecz się dzieje na płycie Gaigabyte GA-K8N51GMF-9 po aktualizacji biosu z
> wersji F2 na F7.
> Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem??

nie, ale mimo to mam zle zdanie o kartach wbodowanych w plyte:
mam sieciowke wbudowana w plyte asusa i wywala sie ona (traci lacznosc z
windowsem :)
po 5-30 minutach dzialania emula;

na dodatek nie pomaga restarta kompa - trzeba odlaczyc od niego zasilanie
(albo wylaczyc pstrzyczkiem na zasilaczu);
wtedy dopiero dziala, scierwo jedno;

mam gwarancje jeszcze, ale serwis mnie zbywa :(