Re: jaka podstawka pod CPU ma przyszłość (tak ze 2-3 lata)?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 17:44:53 MET DST

Osoba Marx napisała na pl.comp.pecet:

> hahaha
> brawo, widze ze kolega juz nacial sie na teksty marketingowcow i jest
> podejrzliwy! Na szczescie tu sie mylisz :)
> Marx

No chyba żartujesz. To ja tu w nieświadomości żyję... kurde no. Bym
wiedział, to już bym zmienił kompa ;)

A tak poważnie, nie widzę różnicy w szybkości mojego kompa i kompa od
kolegi. Pewnie gdybym włączył kompilację czegoś, to bym zobaczył. Dla
uruchamiania systemu i podstawowych operacji jest to IMHO bez większego
znaczenia. Dlatego póki co daruję sobie aktualizację, choć nie
wykluczam w przyszłości.

Chociaż obiecałem sobie kolejną aktualizację dopiero w erze komputerów
optycznych, no ale pożyjemy zobaczymy ;)

Wielkie dzięki za uświadomienie.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur