Re: nowa obudowa

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 17:39:15 MET DST

Nie mam obudowy YESiCO ale mam obudowę siatkowatą. Zrobiłem ją sam przez
wycięcie okna w bocznej ściance i danie siatki o małych oczkach 2 x 4 mm.
Temperatura wskazywana jako systemowa jest taka sama jak wtedy gdy nie
miałem tego okna i gdy miałem dodatkowy wentylator do obudowy 8 cm puszczony
na 1200 obr/min. Jednak bez tego wentylatora jest ciszej. Siatka u mnie
idzie od góra do samego dołu od tyłu do połowy szerokości komputera. Mam też
zasilacz pasywny YESiCO ale jeszcze nie wycinałem nad nim siatki w górnej
części obudowy (jak to jest w obudowie YESiCO) bo sądzę że kurz który
osiądzie na zasilaczu będzie śmierdział gdy on się nagrzeje.